Servicii complete de H.R.
Reges-Online
- Îndurmare privind migrarea în Reges-Online, deschidere cont, delegare si actualizarea datelor.
- Completarea registrul (Reges-Online) conform H.G. 295/2025, precum și păstrarea bazei de date în cele mai sigure condiții; - Inregistrarea Contractelor Individuale de Muncă, a modificărilor, suspendărilor, detașărilor și încetarile acestora;
- Eliberarea de rapoarte cu salariații către angajator;
- Eliberarea către salariați de extrase din registrul Reges-Online;
- Transmiterea registrului in termenele prevazute de HG 295/2025;
- Reconstruirea bazei de date cu privire istoricul salariatului/salariaților la zi;
- Corectarea datelor introduse eronat în registrul general, în urma cărora s-au produs dubluri ale Contractelor Individuale de Muncă, introducere eronată a unor persoane în registrul societatii, precum și alte situații neprevăzute;
Servicii - Consultanță Resurse Umane (H.R.)
Oferim consultantă privind încheirea și încetarea contractelor individuale de muncă;
Consultanță cu privire la procedura de cercetare disciplinară, la întocmirea referatelor și deciziilor de sanctionare pentru abateri disciplinare;
Consultanta privind aplicarea si respectarea prevederilor legislatiei muncii in vigoare;
Intocmirea si modificarea Regulamentului Intern;
Intocmirea si modificarea fișelor de post ale salariaților;
Intocmirea Contractelor Individuale de Munca precum și a Contractelor Colective de Muncă;
Intocmirea actelor aditionale necesare modificarilor clauzelor Contractului Individul de Muncă precum și a Contractului Colectiv de Muncă;
Intocmirea Dispozitiilor/Deciziiloe de încetare a unui Contract Individual de Muncă;
Intocmirea Deciziilor de suspendare/încetare a suspendării unui Contract Individual de Muncă;
Intocmirea Deciziilor de detasare/încetare a detașării unui Contract Individual de Muncă;
Intocmirea criteriilor de evaluarea a performantelor profesionale;
Intocmirea notificarilor către salariați în cazul unor preavize, modificări atribuții, decizii interne, etc.;
Intomirea Programării anuale a concediilor de odihna;
Intocmirea documentelor privind procedura de cercetare disciplinara;
Actualizarea documentelor mentionate mai sus în cazul modificărilor legislative, apărute în domeniul legislației muncii in vigoare;
Intocmirea altor documente cu privire la legislatia muncii specifice în functie de situație.
Consultanță de specialitate
Oferim consultanță de specialitate și soluții cu privire la alte probleme întâmpinate în desfășurarea raporturilor de muncă.

Vă invităm să construim împreună succesul echipei dumneavoastră!
De peste un deceniu, ne-am dedicat sprijinirii clienților noștri, punând accentul pe o atenție deosebită acordată fiecărui parteneriat. Misiunea noastră este de a răspunde prompt problemelor întâmpinate și de a oferi soluții eficiente și personalizate.
Seriozitatea, profesionalismul și îndeplinirea cu maximă rigurozitate a obligațiilor asumate stau la baza reputației noastre. Aceste principii solide au contribuit la creșterea constantă a numărului de clienți mulțumiți, devenind astfel o dovadă a calității și încrederii pe care o construim zi de zi.

Peste 100 de clienti care ne multumesc pentru colaborare.
În ultimii ani, tot mai mulți clienți au ales să colaboreze cu noi , un semn al încrederii pe care o apreciem sincer.
Deși am crescut, principiul noastru rămâne același: fiecare client beneficiază de consultanță personalizată și soluții adaptate obiectivelor sale.

