Servicii complete de H.R.

Reges-Online

  • Îndurmare privind migrarea în Reges-Online, deschidere cont, delegare si actualizarea datelor.
  • Completarea registrul (Reges-Online) conform H.G. 295/2025, precum și păstrarea bazei de date în cele mai sigure condiții; - Inregistrarea Contractelor Individuale de Muncă, a modificărilor, suspendărilor, detașărilor și încetarile acestora;
  • Eliberarea de rapoarte cu salariații către angajator;
  • Eliberarea către salariați de extrase din registrul Reges-Online;
  • Transmiterea registrului in termenele prevazute de HG 295/2025;
  • Reconstruirea bazei de date cu privire istoricul salariatului/salariaților la zi;
  • Corectarea datelor introduse eronat în registrul general, în urma cărora s-au produs dubluri ale Contractelor Individuale de Muncă, introducere eronată a unor persoane în registrul societatii, precum și alte situații neprevăzute;

Servicii - Consultanță Resurse Umane (H.R.)

  • Oferim consultantă privind încheirea și încetarea contractelor individuale de muncă; 

  • Consultanță cu privire la procedura de cercetare disciplinară, la întocmirea referatelor și deciziilor de sanctionare pentru abateri disciplinare;

  • Consultanta privind aplicarea si respectarea prevederilor legislatiei muncii in vigoare; 

  • Intocmirea si modificarea Regulamentului Intern; 

  • Intocmirea si modificarea fișelor de post ale salariaților; 

  • Intocmirea Contractelor Individuale de Munca precum și a Contractelor Colective de Muncă; 

  • Intocmirea actelor aditionale necesare modificarilor clauzelor Contractului Individul de Muncă precum și a Contractului Colectiv de Muncă; 

  • Intocmirea Dispozitiilor/Deciziiloe de încetare a unui Contract Individual de Muncă; 

  • Intocmirea Deciziilor de suspendare/încetare a suspendării unui Contract Individual de Muncă; 

  • Intocmirea Deciziilor de detasare/încetare a detașării unui Contract Individual de Muncă; 

  • Intocmirea criteriilor de evaluarea a performantelor profesionale; 

  • Intocmirea notificarilor către salariați în cazul unor preavize, modificări atribuții, decizii interne, etc.; 

  • Intomirea Programării anuale a concediilor de odihna; 

  • Intocmirea documentelor privind procedura de cercetare disciplinara; 

  • Actualizarea documentelor mentionate mai sus în cazul modificărilor legislative, apărute în domeniul legislației muncii in vigoare;

  • Intocmirea altor documente cu privire la legislatia muncii specifice în functie de situație.

Consultanță de specialitate 

  • Oferim consultanță de specialitate și soluții cu privire la alte probleme întâmpinate în desfășurarea raporturilor de muncă.

Vă invităm să construim împreună succesul echipei dumneavoastră!

De peste un deceniu, ne-am dedicat sprijinirii clienților noștri, punând accentul pe o atenție deosebită acordată fiecărui parteneriat. Misiunea noastră este de a răspunde prompt problemelor întâmpinate și de a oferi soluții eficiente și personalizate.

Seriozitatea, profesionalismul și îndeplinirea cu maximă rigurozitate a obligațiilor asumate stau la baza reputației noastre. Aceste principii solide au contribuit la creșterea constantă a numărului de clienți mulțumiți, devenind astfel o dovadă a calității și încrederii pe care o construim zi de zi.


Peste 100 de clienti care ne multumesc pentru colaborare.

În ultimii ani, tot mai mulți clienți au ales să colaboreze cu noi , un semn al încrederii pe care o apreciem sincer.
Deși am crescut, principiul noastru rămâne același: fiecare client beneficiază de consultanță personalizată și soluții adaptate obiectivelor sale.

Prima ședință este gratuită

Creați un site gratuit!